Handelsbetingelser

Handelsbetingelser gældende for:

Mamoka ApS

Løven 13
9200 Aalborg SV
+45 98 17 80 30
info@homefront.dk
CVR: 30691830

Levering og fragt

www.Homefront bestræber sig på at sende varer indenfor 2 – 4 hverdage (Mandag til Fredag ml. 08:00 – 16:00) dog kan forsinkelser forekomme på grund af højsæsoner.

Er køber ikke hjemme på adressen ved levering, har fragtmanden tilladelse til at stille varer på adressen uden kvittering.

www.Homefront vil opfordre til at leveringer bliver bestilt til adresser hvor der er folk til at modtage varer.F.eks. arbejdspladsen, nabo o.lign.

Vi tilbyder fragt fra 59,-. De samlede fragtomkostninger vil fremgå i Kurven/Oversigten ved Checkud samt i bekræftelsen af ordren som sendes på mail til dig.

Du er også velkommen til at afhente dine varer i vores fysiske butik – vælg blot ”Afhentning” som leveringsform, når du bestiller varen – så ligger varerne klar til dig i butikken, når du kommer for at hente dem.

Vi yder fri fragt på køb over 6000 kr. til udleveringssteder i Danmark. Gælder dog kun brofaste øer. Ved levering til ikke brofaste øer, kontakt os da venligst på tlf. eller mail.

Ved spørgsmål kontakt kundeservice.

Returret ved varekøb

Vi yder 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Inden for dette tidsrum skal du informere os om, at du har fortrudt købet – det kan b.la. ske ved at udfylde vores standard fortrydelsesformular, som du kan se nedenfor. Efter vi er blevet informeret, har du yderligere op til 14 dage til at returnere produktet til os.

Hvis du fortryder dit køb, er du selv ansvarlig for varen indtil den er kommet retur til os. Dette bertyder også, at alle omkostninger der måtte være omkring pakken (fragt, pakken forsvinder undervejs eller beskadiget under fragten) er på din regning.

Hvis varen er blevet brugt kan den alligevel returneres under fortrydelsesfristen. Du skal betale for en evt. værdiforringelse. Værdiforringelsen af den brugte vare fastsættes efter, vi har vurderet, hvad vi kan få for varen i et videre salg.

ÅBN STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre hele købsbeløbet til dit kort.

Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er betalt med. Dette for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt.

Reklamationer

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indenfor 2 år efter købet. Konkret betyder det, at du som kunde hos Homefront kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

Eventuelle omkostninger ved returnering af varer som er dækket af garantien står for købers egen regning.

Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Homefront er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til dig som køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for vores kontrol, f.eks. krig, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, arbejdskonflikter af enhver art herunder strejke og lockout eller lignende.

Betaling

Alle priser er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Alle priser er inkl. moms og vises i Danske Kroner (DKK)

Du kan betale med følgende korttyper: Dankort, Visa, Mastercard, JCB og Maestro.

Betaler du med Visa, Mastercard, JCB eller Maestro afregner vi efter 7 bankdage.

De kortoplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til Epays betalingsgateway i krypteret form (SSL) og det er kun dig og din bank der kender til dine data. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysninger om dig.

Ved køb med kreditkort trækkes beløbet først fra din konto, når varen afsendes fra Homefront.

På Homefront ‘s webshop anvendes Epay’s betalingsløsning (www.epay.dk) i forbindelse med brugernes køb af varer og betaling med kreditkort.

EPay er certificeret efter PCI-standarden, der kræver, at flere end 200 sikkerhedspunkter overholdes. Det kan du læse mere om nedenfor.

PCI-standarden definerer en lang række krav til, hvordan Epay og andre, der udbyder betalingsløsninger, håndterer, opbevarer og transmitterer kundernes kortdata.

Både ePay og andre danske virksomheder, der håndterer kortdata, er underlagt PCI-standarden, og da langt størstedelen af danskernes Dankort i dag er kombineret med Visa, gælder sikkerhedsstandarden også for Dankort.

Sikkerheden er i top, idet al kommunikation mellem Epay’s betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun PBS (Nets), der har adgang til dine data. Hverken vi eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb.

Forbehold for ændringer

Homefront forbeholder sig ret til at ændre og opdatere ovenstående handelsbetingelser. Det er derfor vigtigt at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer. Dog henviser vi altid til betingelserne i den danske købelov.

Kontakt Homefront

Har du kommentarer eller spørgsmål i forbindelse med vores behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte Homefront på

tlf. 98 17 80 30 eller e-mail info@homefront.dk

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på Homefront, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos os og opbevareres i følge regnskabsloven i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikre vi at det altid sket ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Som registreret hos os har du altid ret til at gøre indsigelser mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til e.mail info@homefront.dk

Følgende fra Homefront har adgang til de oplysninger der er registeres om dig: Direktøren Morten Kjær Andersen samt ansatte hos Homefront. Den Dataansvarlige på Homefront er Morten Kjær Andersen

Hvad bruger Homefront oplysningerne til?

Når du opretter dig som kunde på www.homefront.dk, beder vi om en række personlige oplysninger. Grunden hertil er, at vi ønsker at levere en optimal service i forbindelse med registrering og videre behandling af hver enkelt ordre.

Håndtering af personoplysninger

Personoplysningerne anvendes kun internt. Oplysningerne om navn, adresse, telefonnummer o.s.v. behandles fuldt fortroligt, og bruges til at ekspedere din bestilling. Ved betaling med betalingskort sendes disse oplysninger direkte og krypteret til vores betalingsudbyder. Homefront har IKKE adgang til dine kontooplysninger. Hvor intet andet er angivet, er oplysningerne ikke krypteret, dog er alle data beskyttet bag en firewall. Homefront fører ikke logfil på kunders besøg på vores website.

Registreringsperiode

Lovgivningskrav til erhvervsdrivendes regnskaber indebærer, at vi er nødt til at opbevare dine personoplysninger i fem år. Ifølge persondatabehandlingsloven har du mulighed for indsigt og indsigelse overfor de oplysninger der vedrører dig.